Πως μπορώ να συνδεθώ στο Internet από το κινητό μου;
Είμαι ήδη συνδρομητής σε μία από τις υπηρεσίες Internet, Σταθερής ή/και Συνδρομητικής Τηλεόρασης της Cablenet. Θα έχω κάποιο όφελος συνδυάζοντας τις υπηρεσίες και με την υπηρεσία Cablenet Mobile;
Είμαι πελάτης άλλης εταιρείας. Μπορώ να αποκτήσω Cablenet Mobile, διατηρώντας τον ίδιο αριθμό;
Πως θα ενημερωθώ για την ολοκλήρωση της διαδικασίας φορητότητας;
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την απόκρυψη αριθμού;
Αν ο αριθμός που με καλεί έχει απόκρυψη υπάρχει τρόπος να μάθω ποιος είναι;
Πώς μπορώ να κάνω προώθηση κλήσεων και πως θα χρεώνομαι;
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω/απενεργοποιήσω φραγή για το 900 (τηλεπληροφόρηση);
Τι πρέπει να κάνω αν στην περιοχή μου υπάρχει πρόβλημα κάλυψης δικτύου;
Γιατί δεν μπορώ να πραγματοποιήσω κλήσεις;
Πως μπορώ να ενεργοποιήσω την Ειδοποίηση Χαμένης Κλήσης;
Τι πρέπει να κάνω αν δέχομαι ενοχλητικές κλήσεις στο κινητό μου;
Γιατί δεν είναι πάντα σταθερό το σήμα στο κινητό μου;
Δεν μπορώ να στείλω SMS. Τι πρέπει να κάνω;
Δεν μπορώ να στείλω MMS. Τι πρέπει να κάνω;
Σε πόσα μεγέθη διατίθεται η κάρτα SIM;
Μπορώ να έχω τον ίδιο αριθμό και σε 2η κάρτα SIM;
Τι πρέπει να κάνω αν το τηλέφωνο ζητάει PIN ή PUK;
Τι είναι ο αριθμός ICCID και πού μπορώ να τον βρω;
Πώς μπορώ να βρω το IMEI της συσκευής μου;
Πως χρεώνομαι αν χρησιμοποιήσω το κινητό μου στο εξωτερικό;
Πώς μπορώ να έρθω σε επικοινωνία με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης ενώ βρίσκομαι στο εξωτερικό;
Το κινητό μου αλλάζει σήμα συνεχώς από 3G σε Η+ (ή και Edge) και αντίστροφα. Τι πρέπει να κάνω για να παραμένει στο 3G;
Πως μπορώ να συνδεθώ στο Internet από το κινητό μου;

Σε περίπτωση που δεν εμφανίζεται αυτόματα το APN, θα πρέπει να το επιλέξεις ως εξής:

Ρυθμίσεις Internet για συσκευές iPhone:
• Από την αρχική οθόνη πάτησε τις επιλέξτε Ρυθμίσεις
• Πάτησε Επιλέξτε Δεδομένα
• Πάτησε Επιλέξτε Κινητό Δίκτυο Δεδομένων
• Κάτω από Δεδομένα, πάτησε Επιλέξτε APN
• Πληκτρολόγησε cablenet
• Πάτησε το πλήκτρο Επιλέξτε Μενού για να αποθηκεύσεις τις ρυθμίσεις αποθήκευση των ρυθμίσεων

Ρυθμίσεις Internet για συσκευές Android:
• Πάτησε Επιλέξτε Εφαρμογές
• Πάτησε Επιλέξτε Ρυθμίσεις
• Επιλέξετε Κάτω από Συνδεσιμότητα ή Δίκτυα ή Συνδέσεις, πάτησε
• Επιλέξτε Περισσότερα Δίκτυα ή Περισσότερες Ρυθμίσεις
• Πάτησε Επιλέξτε Δίκτυα κινητής τηλεφωνίας
• Πάτησε Επιλέξτε Ονόματα σημείων πρόσβασης
• Πάτησε Επιλέξτε το Πλήκτρο Μενού
• Πάτησε Επιλέξτε Νέα APN
• Πάτησε Επιλέξτε Όνομα
• Πληκτρολόγησε cablenet και πάτησε επιλέξτε OK

Ρυθμίσεις Internet για συσκευές Win 8 Phones:
• Από την αρχική οθόνη σύρε το δάκτυλό σας προς τα αριστερά
• Πάτησε Επιλέξτε Ρυθμίσεις
• Πάτησε Επιλέξτε κινητή τηλεφωνία
• Πάτησε Επιλέξτε προσθήκη Internet APN
• Πάτησε στο πεδίο κάτω από το APN και Πληκτρολογήστε cablenet
• Πάτησε Αποθήκευση Επιλέξτε αποθήκευση στο κάτω μέρος της οθόνης, για να δημιουργήσεις το για τη δημιουργία του Internet APN

Είμαι ήδη συνδρομητής σε μία από τις υπηρεσίες Internet, Σταθερής ή/και Συνδρομητικής Τηλεόρασης της Cablenet. Θα έχω κάποιο όφελος συνδυάζοντας τις υπηρεσίες και με την υπηρεσία Cablenet Mobile;

Σε οποιαδήποτε εμπορικά διαθέσιμη υπηρεσία Cablenet με 24μηνη σύμβαση η πρώτη και η δεύτερη επιπρόσθετη υπηρεσία Cablenet Mobile μπορεί να προστεθεί με 50% έκπτωση στη μηνιαία συνδρομή για την διάρκεια της σύμβασης.

Είμαι πελάτης άλλης εταιρείας. Μπορώ να αποκτήσω Cablenet Mobile, διατηρώντας τον ίδιο αριθμό;

Βεβαίως, μπορείς να διατηρήσεις τον υφιστάμενο αριθμό ακολουθώντας τη διαδικασία φορητότητας αριθμού.Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη φορητότητα αριθμού καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά, μπορείς να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 130. Η διαδικασία της φορητότητας είναι χωρίς χρέωση.

Πως θα ενημερωθώ για την ολοκλήρωση της διαδικασίας φορητότητας;

Την παραμονή της ημέρας που έχει οριστεί να γίνει η φορητότητα θα ενημερωθείτε μέσω μηνύματος στο κινητό σας τηλέφωνο.

Τη μέρα και ώρα που έχει οριστεί να γίνει η φορητότητα θα πρέπει να τοποθετήσετε την νέα κάρτα SIM Cablenet στο κινητό σας προκειμένου να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την απόκρυψη αριθμού;

Απόκρυψη αριθμού μπορείς να ενεργοποιήσεις επιλεκτικά για μια κλήση πληκτρολογώντας τον κωδικό #31# πριν τον αριθμό που θέλεις να καλέσεις. Αν επιθυμείς μόνιμη απόκρυψη μέσω της συσκευής σου, μπορείς να συμβουλευτείς το εγχειρίδιο του κατασκευαστή ή τις Επιπρόσθετες Υπηρεσίες Κινητής

Αν ο αριθμός που με καλεί έχει απόκρυψη υπάρχει τρόπος να μάθω ποιος είναι;

Υπάρχει η δυνατότητα άρσης απορρήτου, βάσει του πλαισίου που ορίζει η νομοθεσία. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 130.

Πώς μπορώ να κάνω προώθηση κλήσεων και πως θα χρεώνομαι;

Με την Υπηρεσία Προώθησης Κλήσεων μπορείς να μεταφέρεις τις κλήσεις που δέχεσαι, σε οποιονδήποτε τηλεφωνικό αριθμό επιθυμείς, εντός Κύπρου. Στην περίπτωση που έχεις ενεργοποιήσει προώθηση προς κάποιον άλλο αριθμό από τη σύνδεσή σου, χρεώνεσαι ακριβώς σαν να πραγματοποιείς εσύ την κλήση από τον αριθμό σου προς αυτόν στον οποίον προωθείται. Δυνατότητα προώθησης των SMS ή MMS δεν παρέχεται από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας.

Για την ενεργοποίηση της Υπηρεσίας Προώθησης Κλήσεων μπορείς να συμβουλευτείς το εγχειρίδιο του κατασκευαστή ή τις Επιπρόσθετες Υπηρεσίες Κινητής

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω/απενεργοποιήσω φραγή για το 900 (τηλεπληροφόρηση);

Μπορείς να πραγματοποιήσεις κλήσεις προς τους αριθμούς 900, χωρίς να απαιτείται ενεργοποίηση. Για ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση της φραγής για τους αριθμούς 900, μπορείς να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 130.

Τι πρέπει να κάνω αν στην περιοχή μου υπάρχει πρόβλημα κάλυψης δικτύου;

Θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις καλώντας το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 130 για να ελέγξουμε την κάλυψη της περιοχής.

Γιατί δεν μπορώ να πραγματοποιήσω κλήσεις;

Το πιο πιθανόν όταν δεν μπορείς να πραγματοποιήσεις κλήσεις είναι να έχει ενεργοποιηθεί φραγή εξερχομένων κλήσεων στο κινητό σου, είτε μέσω τις συσκευής, είτε λόγω εκκρεμούς υπολοίπου.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 130.

Πως μπορώ να ενεργοποιήσω την Ειδοποίηση Χαμένης Κλήσης;

Στο παρόν στάδιο δεν παρέχεται η υπηρεσία «Ειδοποίηση Χαμένης Κλήσης / MCN» μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας της Cablenet.

Τι πρέπει να κάνω αν δέχομαι ενοχλητικές κλήσεις στο κινητό μου;

Μπορείς να προχωρήσεις σε σχετική καταγγελία σε έναν Αστυνομικό Σταθμό και στη συνέχεια, με τη βεβαίωση της καταγγελίας σου, να επισκεφτείς ένα από τα καταστήματα Cablenet, οπού με την υποβολή της καταγγελίας θα συμπληρώσεις το έντυπο ενοχλητικών τηλεφωνημάτων για την διεξαγωγή έρευνας.

Γιατί δεν είναι πάντα σταθερό το σήμα στο κινητό μου;

Η απόσταση στην οποία βρίσκεσαι από την κεραία η οποία εκπέμπει το σήμα επηρεάζει άμεσα την ένταση του σήματος στο κινητό σου. Όσο απομακρύνεσαι από την κεραία εκπομπής, τόσο μειώνεται η ένταση του σήματος μέχρι να συνδεθείς σε νέα κεραία εκπομπής σήματος που είναι πιο κοντά στο σημείο το οποίο βρίσκεσαι.

Δεν μπορώ να στείλω SMS. Τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που δεν μπορείς να στείλεις SMS από το κινητό σου, πρέπει να ελέγξεις τις ρυθμίσεις των SMS στη συσκευή σου και να βεβαιωθείς ότι στο κέντρο μηνυμάτων έχεις καταχωρημένο τον αριθμό +35794066666.

Δεν μπορώ να στείλω MMS. Τι πρέπει να κάνω;

Στο παρόν στάδιο δεν παρέχεται η υπηρεσία «MMS» μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας της Cablenet.

Σε πόσα μεγέθη διατίθεται η κάρτα SIM;

Η κάρτα SIM διατίθεται σε τρία μεγέθη: SIM, MicroSIM και NanoSIM.

Μπορώ να έχω τον ίδιο αριθμό και σε 2η κάρτα SIM;

Στο παρόν στάδιο δεν παρέχεται η υπηρεσία «twinSIM» μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας της Cablenet.

Τι πρέπει να κάνω αν το τηλέφωνο ζητάει PIN ή PUK;

Στη β’ όψη της κάρτας SIM, αναγράφονται οι πληροφορίες PIN & PUK. Σε περίπτωση που χάσει χαθούν αυτά τα στοιχεία, θα χρειαστεί να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 130, ώστε να σου δοθεί το PUK και στη συνέχεια να ορίσεις το νέο σου PIN. Οι πληροφορίες είναι δυνατό να δοθούν μόνο στον ιδιοκτήτη της κάρτας SIM.

Τι είναι ο αριθμός ICCID και πού μπορώ να τον βρω;

Κάθε κάρτα SIM είναι διεθνώς αναγνωρισμένη με ένα μοναδικό αριθμό. Ο αριθμός αυτός είναι ο ICCID και είναι εκτυπωμένος πάνω σε κάθε κάρτα SIM.

Πώς μπορώ να βρω το IMEI της συσκευής μου;

Ο αριθμός IMEI αναγράφεται κάτω από τη μπαταρία της συσκευής σου και πάνω στο κουτί της συσκευασίας της συσκευής. Επίσης εμφανίζεται στην οθόνη σου όταν πληκτρολογήσεις *#06#. Συστήνουμε όπως σημειώσεις τον αριθμό IMEI της συσκευής σου, διότι θα σου χρειαστεί σε περίπτωση απώλειας του κινητού σου.

Πως χρεώνομαι αν χρησιμοποιήσω το κινητό μου στο εξωτερικό;

Όλοι οι συνδρομητές Cablenet Mobile μπορούν να απολαμβάνουν χαμηλές χρεώσεις για την κίνηση που πραγματοποιούν όταν βρίσκονται σε περιβάλλον Περιαγωγής (κλήσεις φωνής, αποστολή SMS, διακίνηση δεδομένων), με την προϋπόθεση ότι θα συνδεθούν σε ένα από τα δίκτυα που συνεργάζεται η εταιρία μας. Για τις κλήσεις που κάνεις ή δέχεσαι, χρεώνεσαι βάσει της ζώνης χρέωσης, ανάλογα με τη χώρα στην οποία βρίσκεσαι και το δίκτυο στο οποίο είσαι συνδεδεμένος.

Πώς μπορώ να έρθω σε επικοινωνία με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης ενώ βρίσκομαι στο εξωτερικό;

Από το εξωτερικό μπορείς να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο +357 22255130.

Το κινητό μου αλλάζει σήμα συνεχώς από 3G σε Η+ (ή και Edge) και αντίστροφα. Τι πρέπει να κάνω για να παραμένει στο 3G;

Μπορείς να αλλάξεις τον τύπο του δικτύου από τις ρυθμίσεις της συσκευής που χρησιμοποιείς. Η επιλογή που “κλειδώνει” τον τύπο του δικτύου στο 3G είναι το «3G MONO».

Μενού