Η Cablenet διπλασιάζει τον δείκτη μέτρησης Ικανοποίησης του Προσωπικού της

«Κατά το τελευταίο έτος, καταφέραμε να διπλασιάσουμε τον δείκτη μέτρησης ικανοποίησης του προσωπικού μας. Θέτοντας τον πήχη ψηλά στην εσωτερική ποιότητα, αναπτύσσοντας μία δυνατή εταιρική κουλτούρα βασισμένη στις αξίες μας και μεταφέροντας το όραμα και την πελατοκεντρική φιλοσοφία μας στους ανθρώπους μας, πέτυχαμε ταυτόχρονα μία σημαντική αύξηση στο επίπεδο ικανοποίησης των συνδρομητών μας», δηλώνει η Chief HR Officer της Cablenet, Χρυστάλλα Καραγιώργη.

Η δέσμευση της Cablenet «For a Better Life» ξεκινά και τελειώνει στο προσωπικό της εταιρείας, τους δικούς της ανθρώπους. Σε δηλώσεις της η κ. Καραγιώργη τονίζει την σημαντικότητα της παροχής ενός μοναδικού περιβάλλοντος εργασίας.

«Ξεχωρίζουμε για την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και τη μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρουμε μέσα από το έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό μας. Οι άνθρωποι μας, ορίζουν την επιτυχία της εταιρείας και δίνουν αξία στην επιχειρηματική μας στρατηγική, γι’ αυτό η ικανοποίηση των ανθρώπων μας είναι μία εξαιρετικά σημαντική πτυχή της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας».

O κόσμος της Cablenet βιώνει ένα εργασιακό περιβάλλον που προάγει την πρωτοβουλία, την εμπιστοσύνη, τον επαγγελματισμό και την αναγνώριση. «Η φιλικότητα και η απλότητα είναι συστατικά της ανάπτυξης και επιτυχίας μας. Μακριά από περίπλοκες διαδικασίες και υιοθετώντας αποτελεσματικές και σύγχρονες μεθόδους, οι άνθρωποι μας μπορούν να επικοινωνούν εύκολα,  να εργάζονται αποτελεσματικά και να αντιμετωπίζουν με επιτυχία τις προκλήσεις», πρόσθεσε η κ. Καραγιώργη.

Παρέχοντας ευκαιρίες για ανέλιξη και επαγγελματική ανάπτυξη, η Cablenet προσφέρει στους ανθρώπους της την ευκαιρία να αναλάβουν ποικιλία ρόλων κατά την σταδιοδρομία τους και να αποκτήσουν ευρεία εμπειρία, γνώσεις και ικανότητες. Πολλά είναι τα άτομα της εταιρείας που έχουν προαχθεί εσωτερικά σε άλλες θέσεις και συνέχισαν να εξελίσσονται πετυχαίνοντας μια ενδιαφέρουσα επαγγελματική πορεία. Συγκεκριμένα τους τελευταίους 12 μήνες, περίπου το 20% του προσωπικού της εταιρείας είχε προαχθεί σε νέες θέσεις.

Η κ. Καραγιώργη τονίζει σχετικά: «Για εμάς είναι ιδιαίτερα σημαντικό να βλέπουμε τον κόσμο μας να εξελίσσεται και δεν σταματήσαμε ποτέ να δίνουμε την ευκαιρία σε όλους να το κάνουν. Επενδύουμε σημαντικά και συστηματικά στην κατάρτιση της ομάδας μας, με στόχο την ανάπτυξη των ικανοτήτων και γνώσεων της, τόσο σε επαγγελματικό, όσο και σε προσωπικό επίπεδο, συνδυάζοντας διαφορετικές μορφές εκπαίδευσης και χρησιμοποιώντας τις πιο εξελιγμένες μεθόδους και πρακτικές, όπως η χρήση ασύγχρονων μέσων.  Παρέχουμε παράλληλα τη δυνατότητα απόκτησης πιστοποιήσεων κυρίως στον Τεχνολογικό τομέα τα οποία θεωρούμε απαραίτητα εφόδια για την ανάπτυξη των ανθρώπων μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι, η Cablenet προσφέρει υποτροφίες ή εκπτώσεις διδάκτρων για επιλεγμένα προγράμματα σπουδών σε Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, επενδύοντας και μ’ αυτόν τον τρόπο στο προσωπικό μας. Έτσι, μεγαλώνουμε και εξελισσόμαστε μαζί!»

Επιπρόσθετα, η Cablenet δίνει μεγάλη σημασία στην αναγνώριση και την εκτίμηση του προσωπικού της και αυτό αποδεικνύεται έμπρακτα με τη δημιουργία ενός εναλλακτικού και απλού Σχεδίου Επαγγελματικής Αναγνώρισης, Εκτίμησης και Επιβράβευσης. Εξηγώντας το Σχέδιο «Kudos» η κ. Καραγιώργη αναφέρει «Ο κάθε συνάδελφος έχει τη δυνατότητα να στείλει kudos, συγχαρητήρια, σε συναδέλφους ως ένδειξη αναγνώρισης και εκτίμησης της προσφοράς τους. Μέσα από το Σχέδιο Kudos στοχεύουμε να κοινοποιούνται και να αναγνωρίζονται άγνωστα, σημαντικά, καθημερινά περιστατικά, γιατί κάποιες αξιοθαύμαστες πράξεις επαγγελματισμού και συναδελφικότητας είναι εύκολο να τις αναγνωρίσεις και να τις επιβραβεύσεις, όμως υπάρχουν  και αυτές που δεν αναδεικνύονται εύκολα. Στην Cablenet, στόχος μας είναι να επιβραβεύονται όλες οι πράξεις, γιατί για εμάς είναι σημαντικές όπως και οι άνθρωποι μας! Αυτές τις άγνωστες πράξεις, τις ιδέες, τις καθημερινές προσπάθειες, τα μεγάλα αλλά και τα μικρά επιτεύγματα των δικών μας ανθρώπων στην Cablenet, που μας κάνουν περήφανους, θέλουμε να επιβραβεύουμε και να τους δίνουμε την αναγνώριση που τους αξίζει! Γιατί κάθε καλή ιδέα, πράξη και συμπεριφορά πρέπει να αναδεικνύεται και να επιβραβεύεται άμεσα και συστηματικά!»

Προτεραιότητα είναι ο Άνθρωπος και η στήριξή του, τόσο σε επαγγελματικό, όσο, και σε προσωπικό επίπεδο. «Στην κορυφή των προτεραιοτήτων μας βρίσκεται και η ΥΓΕΙΑ, σωματική και πνευματική. Μέσα από διάφορες πρωτοβουλίες και ενέργειες διασφαλίζουμε τη δημιουργία ενός κατάλληλου εργασιακού περιβάλλοντος, εντός του οποίου το προσωπικό μας θα μπορεί να διασφαλίσει επαγγελματική και προσωπική ευεξία, βελτίωση δηλαδή της ποιότητας ζωής σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο, αναγνωρίζοντας πως οι δύο τομείς είναι αλληλένδετοι με πιεστικές απαιτήσεις. Συγκεκριμένα, τα τελευταία χρόνια με γνώμονα να ικανοποιήσουμε διαφορετικές αλλά ταυτόχρονα και σημαντικές ανάγκες των ανθρώπων μας και της οικογένειας τους, αρχίσαμε να διοργανώνουμε μια σειρά διαλέξεων από επιστήμονες και ειδικούς για ιατρικά θέματα, θέματα σωστής διατροφής και σωματικής και ψυχικής υγείας. Ιδιαίτερα σημαντικές ήταν και οι διαλέξεις από διακεκριμένο επίκουρο καθηγητή με θέμα το Χρηματοοικονομικό Αλφαβητισμό (Financial Literacy) που είχαν σαν στόχο, μεταξύ άλλων, να βοηθήσουν τον κόσμο μας, να λαμβάνει σωστές χρηματοοικονομικές αποφάσεις όπως είναι ένα δάνειο, επενδύσεις ή αποταμίευση».

Παρέχονται επομένως προνόμια και οφέλη που στοχεύουν στην δυνατότητα συνδυασμού επαγγελματικής με οικογενειακής ζωής και ελεύθερου χρόνου ταυτόχρονα. Έχουν υιοθετηθεί συγκεκριμένες πρακτικές για να διασφαλίσουν το συνδυασμό αυτό, όπως ωράριο εργασίας, εργασία από το σπίτι, παροχή άδειας γάμου, δυνατότητα για μειωμένο ωράριο εργασίας σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, δράσεις και εκδηλώσεις με θέμα την οικογένεια και διάφορες άλλες διευκολύνσεις. «Στην Cablenet, δεν υποστηρίζουμε μόνο τον ρόλο της μητέρας- εργαζόμενης αλλά και του πατέρα-εργαζόμενου στοχεύοντας στην ισότητα των φύλων χωρίς προκαταλήψεις και στερεότυπα».

Επίσης, μεγάλη βαρύτητα δίνεται στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη του προσωπικού και της οικογένειας του και σε άλλες παροχές αποταμίευσης και ασφάλισης. Τα ωφελήματα δεν περιορίζονται εδώ, καθώς η Cablenet προσφέρει δώρα για τις σημαντικές στιγμές των ανθρώπων της, καθώς και δωρεάν υπηρεσίες και εκπτώσεις σε συνεργασία με καταστήματα, εστιατόρια, γυμναστήρια κ.α. Επιπλέον η ομάδα της Cablenet έχει την δυνατότητα να συμμετέχει και να συνεισφέρει έμπρακτα στην κοινωνία μέσα από εκδηλώσεις φιλανθρωπικού χαρακτήρα που διοργανώνονται.

«Παράλληλα στην Cablenet ξέρουμε πως να απολαμβάνουμε την κάθε στιγμή! Τα διάφορα εταιρικά events, όπως το ετήσιο και καλοκαιρινό πάρτυ, εκδηλώσεις για όλη την οικογένεια, team building activities που συχνά διοργανώνονται, ενισχύουν την κοινωνική αλληλεπίδραση, τη συνεργασία και την επικοινωνία».

Τέλος, η κ. Καραγιώργη αναφέρει «Πιστεύουμε ότι η εικόνα που καταφέραμε να δημιουργήσουμε ως εταιρεία και ως εργοδότης προσελκύει ταλαντούχα και δραστήρια άτομα τα οποία θέλουν να είναι μέρος μίας δυναμικής και εξελισσόμενης ομάδας».

Οι Τηλεπικοινωνίες είναι ένα σύγχρονο και συνεχώς αναπτυσσόμενο περιβάλλον, όπου συνεχώς προκύπτουν νέες ευκαιρίες εργοδότησης. Η Cablenet  ακολουθώντας τους συνεχώς εναλασσόμενους ρυθμούς της εποχής, δημιουργεί ανταγωνιστικές θέσεις εργασίας. Για περισσότερες πληροφορίες στο Ευκαιρίες Εργοδότησης – Cablenet Communication Systems PLC.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί Συνδρομητές,

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε σε κάποιες περιοχές της Λάρνακας, οφείλεται σε αποκοπή οπτικού καλωδίου από διερχόμενο φορτηγό.

Λόγω της δύσκολης αποκατάστασης της βλάβης, η πλήρης επαναφορά υπηρεσιών σε όλους τους Συνδρομητές στις περιοχές που επηρεάζονται, υπολογίζεται στη 1,5 ώρα.

Απολογούμαστε για την ταλαιπωρία και σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Γονικός έλεγχος καναλιών τηλεόρασης ενηλίκων

Η Cablenet συνεχίζει την ανοδική της πορεία με 19.4% αύξηση στα έσοδα

Αποτελέσματα 2022:
  • 40% αύξηση στη Συνδρομητική βάση
  • 102% αύξηση στους Συνδρομητές Κινητής Τηλεφωνίας
  • 19.4% αύξηση στα έσοδα
  • Πρωτιά στην ικανοποίηση πελατών
  • 18% αύξηση στην ικανοποίηση υπαλλήλων
Η Cablenet συνεχίζει την ανοδική της πορεία για ακόμη μια χρονιά με σημαντική αύξηση εσόδων. Συγκεκριμένα, το 2022 έφτασε τα 63,9 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με τα έσοδα των 53,5 εκατ. ευρώ το 2021, που αυτό μεταφράζεται σε αύξηση 19.4%. Αυτή η διψήφια αύξηση των εσόδων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εξαιρετική ανάπτυξη της Συνδρομητικής βάσης, η οποία σημείωσε αύξηση 40% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Cablenet, κ. Γιάννος Μιχαηλίδης, στο πλαίσιο της Ετήσιας Ανασκόπησής του, δήλωσε: «Μας τιμά ιδιαίτερα ότι η αγορά συνεχίζει να εμπιστεύεται την Cablenet και να μας δίνει ένα τόσο σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης, από τους κορυφαίους στον κλάδο σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι ακόμη πιο σημαντικό λόγω του ότι αυτός ο ρυθμός ανάπτυξης επιτεύχθηκε μέσα σε ένα μακροοικονομικό περιβάλλον, που συνέχισε να παρουσιάζει τεράστιες προκλήσεις για όλες τις επιχειρήσεις. Ενώ στις αρχές του 2022 υπήρχαν σημάδια για σταθεροποίηση των βασικών παραμέτρων της οικονομίας, ο πόλεμος στην Ουκρανία αλλά και οι μακροπρόθεσμες  επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 απαιτούσαν συνεχείς αναπροσαρμογές στο λειτουργικό μοντέλο της εταιρείας. Το 2022 ήταν έτσι, το 3ο κατά σειρά έτος προκλήσεων, κατά τη διάρκεια του οποίου η Cablenet έπρεπε να ανταποκριθεί στη μακροπρόθεσμη εξελικτική της πορεία». Η Cablenet συνεχίζοντας την καθιέρωσή της στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας, σημείωσε αύξηση περίπου 102% της βάσης συνδρομητών, υπερβαίνοντας τους 93.000 Συνδρομητές συμβολαίου και καρτοκινητής μέχρι το τέλος του 2022. Αυτό καθιστά την Cablenet το ταχύτερα αναπτυσσόμενο δίκτυο κινητής (Fastest Growing Mobile Network) και συνοδεύτηκε με αύξηση 134% των εσόδων της το 2022 έναντι του 2021. Η ανατροπή που έφερε στην αγορά το καινοτόμο προϊόν Purple Max Mobile κατέδειξε ότι κάλυψε μια σημαντική ανάγκη των καταναλωτών όπως αποδεικνύεται από τη συνεχή υποστήριξη μεγάλης μερίδας του πληθυσμού. Στις υπηρεσίες διαδικτύου, η Cablenet έκανε μια ακόμη ανατροπή με το λανσάρισμα ενός πρωτοποριακού προϊόντος, του Purple Max Internet. Το Purple Max Internet είναι η νέα υπηρεσία διαδικτύου, που προσφέρει ταχύτητα 250Mbps με αυτόματη δυνατότητα να πετύχει τη μέγιστη διαθέσιμη ταχύτητα δικτύου στην περιοχή του συνδρομητή. Αυτό κάνει τους συνδρομητές της Cablenet να μην ανησυχούν για την ταχύτητα του Internet ποτέ ξανά και να μην χρειάζονται αλλαγή πακέτου. Επιπρόσθετα, συμπεριλαμβάνει την επαναστατική υπηρεσία Plume HomePass®, παρέχοντας εμπειρίες που αναβαθμίζουν την διαδικτυακή εμπειρία στο σπίτι. Η Cablenet επιπλέον, αξιοποιώντας τη στρατηγική συνεργασία με την Plume, την πρωτοπόρο Εταιρεία σε εξατομικευμένες επικοινωνιακές λύσεις, έκανε ένα μεγάλο άλμα στην εξέλιξη του «έξυπνου» σπιτιού. Η επέκταση του δικτύου μας σε νέες περιοχές της Κύπρου συνεχίστηκε για να καλύψει τη ζήτηση τόσο από οικιακούς πελάτες, όσο και από επιχειρήσεις. Πλέον, η Cablenet καλύπτει περίπου 205.000 κατοικίες, παραμένοντας πιστή στη δέσμευση της για συνεχή επέκταση του δικτύου της, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της κάλυψης του 80% περίπου των νοικοκυριών της χώρας. Η παραπάνω επέκταση συνοδεύτηκε από τη συνεχιζόμενη δέσμευσή μας να προσφέρουμε υψηλότερες ταχύτητες στους Συνδρομητές μας και να ενισχύσουμε την αξιοπιστία και την απόδοση του δικτύου μας, έχοντας ως στόχο την απαράμιλλη εμπειρία των πελατών μας. Αυτή η δέσμευση είναι επίσης συνυφασμένη με την αύξηση των ενεργειών και των επενδύσεών μας για ένα πράσινο μέλλον. Ορόσημο για την Cablenet το 2022, ήταν η διατήρησή της στην κατάταξη ως το κορυφαίο brand στη Συνολική Ικανοποίηση Πελατών (CSAT), καθώς και η επίτευξη του υψηλότερου Net Promoter Score (NPS) στην κυπριακή αγορά τηλεπικοινωνιών, τόσο στις σταθερές όσο και στις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, σύμφωνα με έρευνα αγοράς που διεξήχθη για λογαριασμό της Cablenet από την ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών αγοράς CYMAR. Αυτή η κατάταξη καθιστά ιδιαίτερα αισιόδοξο το μέλλον για την περαιτέρω πορεία της Cablenet, λαμβάνοντας υπόψη τη σημαντικότητα  αυτών των δεικτών προόδου για κάθε εταιρεία. Σε μια ανοικτή και ελεύθερη αγορά, ο πελάτης είναι αυτός που έχει τον τελικό λόγο για το ποιοι οργανισμοί θα επιβιώσουν και θα αναπτυχθούν στον χρόνο. Κατά τη διάρκεια του 2022, η Cablenet, αύξησε επίσης, την πελατειακή της βάση στην τηλεόραση, τόσο στον αθλητικό τομέα όσο και στον τομέα της ψυχαγωγίας. Από τον Σεπτέμβριο του 2022, η Cablenet,  απέκτησε τα δικαιώματα μετάδοσης και διανομής του Ευρωμπάσκετ, καθώς και της κορυφαίας ομάδας της ελληνικής Super League, του Ολυμπιακού Πειραιώς, γεγονός που αποδείχθηκε πολύ δημοφιλές στο ευρύ κοινό. Η δέσμευση της Cablenet στους πελάτες της αλλά και στην ευρύτερη κοινωνία μέσω του tag line For a Better Life’, αποτελεί και δέσμευση προς το προσωπικό της. Αυτό το μότο φαίνεται να επιβεβαιώνουν και όλοι οι δείκτες ικανοποίησης του προσωπικού, όπου το 2022 είχαν  σημαντική βελτίωση. Θέσαμε τον πήχη ψηλά στην εσωτερική ποιότητα, αναπτύσσοντας μια δυνατή εταιρική κουλτούρα βασισμένη στις αξίες μας και μεταφέραμε το όραμα και την πελατοκεντρική φιλοσοφία μας στους ανθρώπους μας. Μέσα σε ένα δύσκολο και εναλλασσόμενο περιβάλλον για τους ανθρώπους μας, ο δείκτης eNPS (Employee Net Promoter Score) αυξήθηκε κατά 18%. Όλα αυτά αποτέλεσαν βασικό συστατικό της επιτυχίας μας. Επιπλέον, σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Cablenet, κ. Μιχαηλίδης ανέφερε: «Θα ήθελα να κλείσω, λέγοντας ότι, η συνεχιζόμενη μετεξέλιξη της Cablenet, σε μια εποχή όπου η εταιρεία αναπτύσσεται με κορυφαίο ρυθμό στον κλάδο, δεν είναι εύκολο κατόρθωμα. Είμαι απίστευτα υπερήφανος για τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι της Cablenet έχουν αποδώσει για να κάνουν αυτό το κατόρθωμα να γίνει πραγματικότητα το 2022, καθώς και για τη δέσμευση και τη σκληρή δουλειά τους. Η αύξηση που παρατηρήσαμε στους δείκτες ικανοποίησης των εργαζομένων μας, είναι τόσο επιβράβευση όσο και εκπλήρωση της υπόσχεσης που δίνουμε στο ανθρώπινο δυναμικό μας ότι στην Cablenet, μπορούν να αναπτυχθούν, να εξελιχθούν και να χτίσουν μια σταθερή βάση για το μέλλον τους». Ο Πρόεδρος της Cablenet, Nikhil Patil, δήλωσε: «Η Cablenet συνέχισε την ανοδική της πορεία με μια πραγματικά εξαιρετική απόδοση το 2022. Η καθιέρωση της εταιρείας στον χώρο της κινητής και η συνεχής της ανάπτυξη αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο. Είμαστε ιδιαίτερα ενθαρρυμένοι από την ανάδειξη της εταιρείας σαν το κορυφαίο brand σε δείκτες ικανοποίησης πελατών αλλά και παράλληλα, στην αύξηση των δεικτών ικανοποίησης του ανθρωπίνου δυναμικού. Αυτά αποτελούν απόδειξη μιας στρατηγικής που έχει αναπτύξει και εφαρμόσει η διοικητική  ομάδα της Εταιρείας, η οποία συνδυάζει αύξηση εσόδων με παράλληλη επένδυση σε θεμελιώδη στοιχεία προόδου. Σε αυτό το πλαίσιο, η Cablenet θα συνεχίσει και θα επιταχύνει περαιτέρω το επενδυτικό της πρόγραμμα σε όλους τους τομείς με απώτερο στόχο την προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού Συνδρομητών να έχουν πρόσβαση στην φιλοσοφία του «For a Better Life».

Cablenet: Το γρηγορότερα αναπτυσσόμενο δίκτυο κινητής στην Κύπρο.

Η Cablenet είναι το γρηγορότερα αναπτυσσόμενο δίκτυο κινητής στην Κύπρο, έχοντας καταφέρει να ξεπεράσει ήδη τις 100 χιλιάδες συνδρομητές, ενώ αναμένεται να αυξήσει σημαντικά τον αριθμό αυτό μέχρι το τέλος του 2023. Σε ένα διάστημα 18 μηνών από την εισαγωγή της με ιδιόκτητο φάσμα 4G και 5G ως ολοκληρωμένος Mobile Network Operator (ΜΝΟ), το επίτευγμα αυτό είναι πραγματικά αξιοσημείωτο για την εταιρεία. Αυτό μάλιστα γίνεται ακόμα πιο σημαντικό, λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα ότι η Cablenet εισήλθε στην αγορά κινητής τηλεφωνίας ως τέταρτος παίκτης και η επιτυχία αυτή οφείλεται στο λανσάρισμα της ανατρεπτικής  πρότασης Purple Max Mobile, τον Μάιο του 2021. Παρ’ όλες τις προκλήσεις της αγοράς, η πολύ στοχευμένη στρατηγική της Cablenet ανέτρεψε τα ήδη υπάρχοντα δεδομένα, αφού σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό, τρίτοι ή τέταρτοι εισερχόμενοι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας χρειάστηκαν 3 με 4 χρόνια για να επιτύχουν την αντίστοιχη ανάπτυξη. Όντας ο τέταρτος πάροχος, η στρατηγική της Cablenet βασίστηκε στην ανατροπή της αγοράς προκειμένου να προσελκύσει νέους συνδρομητές. Ο βαθμός δυσκολίας για να δημιουργηθεί κάτι καινοτόμο σ’ ένα «ήδη εδραιωμένο» από άλλους τρείς παρόχους ήταν τεράστιος. Τα τελευταία 2 χρόνια η Cablenet έχει κατακτήσει κατά μέσο όρο το 40% της δραστηριότητας νέων συνδρομητών με την διαδικασία φορητότητας (μεταφοράς υπηρεσιών από άλλο πάροχο). Η Cablenet αφιέρωσε πολύ χρόνο και προσπάθεια στη φάση του σχεδιασμού στρατηγικής, πολύ πριν από το λανσάρισμα, καθώς αυτή η πτυχή θεωρήθηκε η πιο κρίσιμη για την επίτευξη της επιτυχίας. Τα πάντα σχεδιάστηκαν προσεκτικά, εκτελέστηκαν επαγγελματικά και επικοινωνήθηκαν αποτελεσματικά. Με την δημιουργία του προϊόντος Purple Max Mobile, να αναδεικνύεται ως το δημοφιλέστερο πρόγραμμα, προσελκύοντας περισσότερο από το 70% των νέων συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, αποδείχθηκε ότι ήταν κάτι που έλειπε από την αγορά. Η ανάγκη του καταναλωτή για ένα τέτοιο προϊόν ήταν επιτακτική. Το Purple Max Mobile είναι ένα πραγματικά απεριόριστο πρόγραμμα, χωρίς περιορισμούς ταχύτητας και δεδομένων και με δυνατότητα τερματισμού του συμβολαίου χωρίς επιβαρύνσεις (με προειδοποίηση 30 ημερών). Πέραν των απεριόριστων ωφελημάτων που απολαμβάνουν οι συνδρομητές της Cablenet, αυτή η απήχηση που είχε το Purple Max Mobile είναι βαθύτερης σημασίας, και δημιούργησε ένα γενικότερο αντίκτυπο στην κυπριακή αγορά. Πιο συγκεκριμένα η αλλαγή αυτή υποχρέωσε τον ανταγωνισμό να ακολουθήσει το παράδειγμα της Cablenet, με αποτέλεσμα, τα προγράμματα κινητής «Όλα Απεριόριστα» να αποτελούν το 43,9% του συνόλου των προγραμμάτων κινητής τηλεφωνίας της αγοράς μέχρι το τέλος του 2022 (σύμφωνα με την Έκθεση του Γραφείου Επιτρόπου Ρυθμίσεων Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων-ΓΕΡΗΕΤ τον Μάρτιο του 2023). Αυτή η τολμηρή επιλογή από την Cablenet προσέφερε την δυνατότητα όλοι οι χρήστες κινητής να μπορούν πλέον να απολαμβάνουν τα οφέλη του απεριόριστου χρόνου ομιλίας, SMS και δεδομένων σε πολύ λογικές τιμές σε σχέση με τα επίπεδα τιμών πριν την εισαγωγή του συγκεκριμένου προγράμματος. Η επιτυχία της Cablenet δεν τελειώνει εδώ. Προχώρησε δυναμικά και στο χώρο της καρτοκινητής τηλεφωνίας, παρουσιάζοντας το προϊόν καρτοκινητής τηλεφωνίας Cablenet Purple Loop. Στις αρχές του 2022, η Cablenet εισήγαγε το προπληρωμένο πλάνο Gimme Max, το οποίο σχεδιάστηκε για αντίστοιχες ανάγκες με πλούσιες παροχές σε χρόνο ομιλίας, SMS, και data. Το πλάνο Gimme Max προσφέρει στους χρήστες του συνολικά 1000 λεπτά χρόνου ομιλίας, 1000 SMS και 100GB δεδομένων σε μια δελεαστική περίοδο ισχύος, καθιστώντας το την πιο συμφέρουσα προπληρωμένη επιλογή για τα χαρακτηριστικά του. Τέλος, η έμφαση που δίνει η Cablenet στην ποιότητα και την άψογη εξυπηρέτηση πελατών έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον από όλα τα τμήματα της αγοράς, είτε πρόκειται για πρόταση αξίας, είτε ποιότητα υπηρεσιών, είτε για όσους αναζητούν ένα αξιόπιστο brand. Οι μετρήσεις των τελευταίων 3 ετών σε σχέση με το Brand Equity κατέδειξαν μια αξιοπρόσεκτη άνοδο, η οποία αντανακλά τη σαφή και καλά σχεδιασμένη στρατηγική για το brand Cablenet. Είναι ενθαρρυντικό ιδιαίτερα το γεγονός ότι το brand της Cablenet αναγνωρίζεται και γίνεται δεκτό ως ένας πάροχος υψηλής ποιότητας και αξίας, που αντιμετωπίζει τους πελάτες του με σεβασμό και διαφάνεια. Η διαπίστωση αυτή υποστηρίζεται περαιτέρω από την πρώτη θέση που κατέχει η εταιρεία στις μετρήσεις ικανοποίησης πελατών (CSAT) και στις μετρήσεις σύστασης (Net Promoter Score ή NPS) σε όλα τα τμήματα της αγοράς σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. Η έρευνα, επιβεβαιώνει ότι η πλειονότητα των χρηστών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (τόσο οι συνδρομητές της Cablenet όσο και οι μη συνδρομητές της Cablenet) είναι ανοιχτοί στο να εξετάσουν, να αποκτήσουν και να συστήσουν την Cablenet ως τηλεπικοινωνιακό πάροχο και brand. Όλα αυτά συνυπολογίζονται στην δημιουργία και διατήρηση μιας πετυχημένης πορείας της Cablenet. Τους επόμενους μήνες, η Cablenet θα έχει σίγουρα περισσότερα να ανακοινώσει στην αγορά. Μια πρώτη προφανής εξέλιξη είναι η ανάπτυξη του δικτύου 5G, ακολουθώντας πολλές ανακοινώσεις και εξελίξεις στον εμπορικό τομέα που σχεδιάζονται για τους συνδρομητές Cablenet. Η υπόσχεσή της εταιρείας προς όλους τους πελάτες που την εμπιστεύονται είναι η συνέχιση των προσπαθειών για την διατήρηση της πρωτιάς όσον αφορά τα επίπεδα ικανοποίησης πελατών και σύστασης,  έχοντας αφοσίωση με κάθε πελάτη και όντας σταθερά δεσμευμένοι στην βελτίωση του οργανισμού μέρα με τη μέρα. Αποστολή είναι οι υπηρεσίες και εξυπηρέτηση να είναι Παγκόσμιας Κλάσης, με θεμέλιο λίθο την εμπιστοσύνη του πελάτη!

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

H Cablenet ενημερώνει τους συνδρομητές προπληρωμένης κινητής τηλεφωνίας Purple Loop ότι, από τις 24 Ιουνίου 2023, τίθενται σε εφαρμογή οι εξής αναθεωρήσεις: Χρεώσεις Διεθνών Κλήσεων Οι χρεώσεις κλήσεων προς τους πιο κάτω προορισμούς διαφοροποιείται ως εξής:
Κλήσεις προς: Υφιστάμενη Χρέωση Νέα Χρέωση
ΜΠΑΝΓΚΛΑΝΤΕΣ – ΣΤΑΘΕΡΟ €0.05 €0.06
ΜΠΑΝΓΚΛΑΝΤΕΣ – ΚΙΝΗΤΟ €0.05 €0.06
ΙΝΔΙΑ – ΣΤΑΘΕΡΟ €0.03 €0.04
ΙΝΔΙΑ – ΚΙΝΗΤΟ €0.03 €0.04
ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ – ΣΤΑΘΕΡΟ €0.09 €0.14
ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ – ΚΙΝΗΤΟ €0.09 €0.14
ΣΡΙ ΛΑΝΚΑ – ΣΤΑΘΕΡΟ €0.12 €0.17
ΣΡΙ ΛΑΝΚΑ – ΚΙΝΗΤΟ €0.12 €0.16
ΒΙΕΤΝΑΜ – ΣΤΑΘΕΡΟ €0.07 €0.08
ΒΙΕΤΝΑΜ – ΚΙΝΗΤΟ €0.07 €0.08
Οι χρεώσεις συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. Οι χρεώσεις κλήσεων προς όλους τους υπόλοιπους διεθνείς προορισμούς αυξάνονται κατά 15%. Η ολοκληρωμένη λίστα με τις αναλυτικές χρεώσεις προς διεθνείς προορισμούς, είναι διαθέσιμη στον ακόλουθο σύνδεσμο: www.cablenet.com.cy/loop_rates Χρεώσεις Περιαγωγής Oι συνδρομητές καρτοκινητής που θα βρίσκονται σε περιαγωγή εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα εξακολουθούν να μπορούν να χρησιμοποιήσουν το υπόλοιπο που έχουν πιστώσει από κάρτες ανανέωσης (top-up), σε χρεώσεις ίδιες με τις χρεώσεις που εφαρμόζονται για την χρήση της καρτοκινητής Purple Loop στην Κύπρο και σύμφωνα με τις πρόνοιες του Roam Like At Home. Η χρήση των πλάνων καρτοκινητής Gimme, δεν θα είναι πλέον διαθέσιμη κατά τη διάρκεια περιαγωγής. Διάρκεια ισχύος πλάνου Gimme Max Η διάρκεια ισχύος του πλάνου καρτοκινητής Gimme Max διαφοροποιείται από 60 ημέρες σε 45 ημέρες.

Επέκταση συνεργασίας με τις ποδοσφαιρικές ομάδες ΑΠΟΕΛ και ΑΝΟΡΘΩΣΗ 2024-2027

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 3/5/2023 στη Λευκωσία, η Cablenet ανακοίνωσε και επίσημα την επέκταση συνεργασίας με τις ιστορικές ποδοσφαιρικές ομάδες του ΑΠΟΕΛ και της Ανόρθωσης μέχρι το καλοκαίρι του 2027. Η Cablenet από το καλοκαίρι του 2019 όπου κι έχει ενεργή εμπλοκή με το Κυπριακό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου «έδεσε» τις δύο μεγάλες ομάδες με συμβόλαιο για 3 ακόμη χρόνια ανανεώνοντας την άριστη συνεργασία μαζί τους. Για την επέκταση συνεργασίες μίλησαν τόσο ο CEO της Cablenet Γιάννος Μιχαηλίδης, όσο και οι πρόεδροι των δύο ομάδων Πρόδρομος Πετρίδης (ΑΠΟΕΛ) και Ανδρέας Σάντης (Ανόρθωση). Ο CEO της Cablenet Γιάννος Μιχαηλίδης τόνισε μεταξύ άλλων: «Οι μεγάλες στιγμές που μεταφέρει το ποδόσφαιρο και γενικότερα ο αθλητισμός είναι τεράστιες. Tα τελευταία 5 χρόνια καλύψαμε πάνω από 400 αγώνες Κυπριακών ομάδων. Έχουμε το πιο τεχνολογικά καταρτισμένο στούντιο στην Κύπρο αλλά και μια ομάδα ατόμων που τρέχουν ανελλιπώς για να παρουσιάζουμε άρτια τα παιχνίδια στο φίλαθλο κοινό. Συνδεθήκαμε με 2 καταξιωμένες και ιστορικές ομάδες της Κύπρου, Ανόρθωση και ΑΠΟΕΛ. Δύο ομάδες με ιστορική πορεία προσφοράς στον τόπο μας. Η απόφαση να συνεχίσουμε για άλλα 3 χρόνια ήταν εύκολη. Η σχέση και η συνεργασία μας με τις δύο ομάδες είναι άριστες. Εμείς θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε με τις αξίες και τις αρχές με τις οποίες συνηθίσαμε το φίλαθλο κοινό. Ευχαριστώ τον Πρόδρομο και τον Ανδρέα, όπως και τις διοικήσεις των ομάδων».  Ο πρόεδρος του ΑΠΟΕΛ, Πρόδρομος Πετρίδης τοποθετήθηκε ακολούθως: «Είναι μια ιστορική στιγμή αφού η σχέση που άρχισε το 2019 θα πάει μέχρι το 2027. Ως ΑΠΟΕΛ θεωρούμε ότι έχουμε συμβάλει στο να καταστεί η Cablenet σε υψηλή θέση στα τηλεοπτικά κοινά. Το ΑΠΟΕΛ είναι η πιο επιτυχημένη ομάδα της χώρας κι ας μην παρεξηγηθώ. Το όνομα του είναι συνυφασμένο με τους τίτλους. Ο κόσμος του ΑΠΟΕΛ φέτος πάει να σπάσει ρεκόρ και τον χρειαζόμαστε δίπλα μας. Αυτό τον κόσμο τον καλώ να αποτελέσει και το στήριγμα της Cablenet ώστε να γίνει ο πρωταθλητής στα τηλεοπτικά δρώμενα». Από τη μεριά του ο πρόεδρος της Ανόρθωσης, Ανδρέας Σάντης σημείωσε: «Ευχαριστώ την Cablenet για την εκδήλωση. Είχαμε περισσότερο πλουραλισμό από τον ΑΠΟΕΛ στους Προέδρους (σ.σ. γέλια). Η Ανόρθωση είναι ο ιστορικότερος σύλλογος στην Κύπρο, κάτι παραπάνω από ομάδα καθώς είναι το κύτταρο της Αμμοχώστου. Υποχρέωση να την υπηρετούμε με αξιοπρέπεια. Με την επέκταση αυτή, έχω ενημερωθεί από τους συνεργάτες μου, και έχω δει την προσπάθεια αναβάθμισης στα τηλεοπτικά εκ μέρους της Cablenet. Αναλύσεις, παρουσιάσεις. Αριθμό καμερών που δεν υπήρχαν στο Κυπριακό στερέωμα προηγουμένως. Ευχαριστούμε γιατί έτσι βοηθούν στην αναβάθμιση του ποδοσφαίρου. Είναι υποχρέωση να στηρίξουμε τους χορηγούς μας γιατί με την Cablenet δίπλα μας βοηθούμε την ομάδα μας. Η Ανόρθωση γύρισε σελίδα, σε ένα δύσκολο ποδοσφαιρικό χάρτη. Θα προσπαθήσουμε να διαφυλάξουμε το ποδόσφαιρο. Να ανεβάσουμε την ομάδα εκεί που μας αξίζει. Ανοίξαμε τον δρόμο στους ομίλους του Champions League. Να παλέψουμε για την Αμμόχωστο και για τα παιδιά μας. Αν δημιουργήσουμε σωστούς φιλάθλους θα εξαλειφθεί και η βία, αυτό προωθεί η Cablenet και με τη σωστή προβολή μπορούμε να το πετύχουμε». Οι δύο προέδροι των ομάδων καθώς και ο CEO της Cablenet, στη συνέχεια δέχθηκαν ερωτήσεις για σημαντικά θέματα σε σχέση και με την κάλυψη των τηλεοπτικών αγώνων με την πειρατεία να είναι κατασταλτικός παράγοντας και στο Κυπριακό ποδόσφαιρο. Σε σχέση με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Cablenet, «το φαινόμενο της πειρατείας είναι κάτι που απασχολεί και πρέπει να καταπολεμηθεί» υποστήριξε ο CEO της εταιρείας Γιάννος Μιχαηλίδης: Όπως έγινε και σε προηγμένα πρωταθλήματα σε μεγάλο βαθμό βρήκαν τον τρόπο και περιόρισαν το φαινόμενο της πειρατείας η οποία εξοντώνει τη προσπάθεια των Τηλεοπτικών Παρόχων. Με τη βοήθεια όλων μπορούμε να καταπολεμήσουμε αυτή την συνήθεια. Η πειρατεία καταστρέφει το ποδόσφαιρο και τις συνθήκες στον Κυπριακό χώρο».  Την εκδήλωση τίμησαν με τη παρουσία τους από πλευράς ΑΠΟΕΛ ο προπονητής Βλάνταν Μιλόγεβιτς μαζί με τους Κρέσπο, Εφραίμ, Μπέλετς και Κβιλιτάια ενώ από πλευράς Ανόρθωσης, ο Βέσκο Μιχαΐλοβιτς, μαζί με τους Αρτυματά, Μιχάλη Ιωάννου, Τεχέρα και Γκερέρο.

Η Cablenet στην κορυφή της Ικανοποίησης Πελατών!

Η Cablenet είναι η κορυφαία εταιρεία στην συνολική ικανοποίηση πελατών (CSAT) και στον δείκτη σύστασης (Net Promoter Score ή NPS). Είναι γεγονός ότι κάθε οργανισμός επιθυμεί να γνωρίζει τη συνολική του αξία στην αγορά, καθώς αυτό αποτελεί τη βάση για την αιτιολόγηση της ύπαρξής του, και αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των υπηρεσιών. Σε μια ανοικτή και ελεύθερη αγορά οι οργανισμοί που θα επιβιώσουν σε βάθος χρόνου θα κριθούν από τον πελάτη, ο οποίος έχει και τον τελικό λόγο. Οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών στην Κύπρο δεν αποτελούν εξαίρεση απ’ αυτόν τον κανόνα, και η Cablenet είναι μια εταιρεία που δίνει έμφαση στη διατήρηση του ονόματος και της φήμης της στην αγορά. Η Cablenet διεξάγει συνεχώς έρευνες ανάμεσα στη γενική αγορά προκειμένου να αντλήσει πληροφορίες σχετικά με τη γνώμη και τα συναισθήματα των πελατών της, και πώς αυτή η εμπειρία συγκρίνεται με τις εμπειρίες πελατών άλλων παρόχων τηλεπικοινωνιών στην Κύπρο. Η Cablenet αναδείχθηκε ως η κορυφαία εταιρεία τηλεπικοινωνιών στην Κύπρο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας αγοράς που διεξήχθη από την ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών αγοράς CYMAR. Συγκεκριμένα, κατέλαβε την πρώτη θέση στη συνολική ικανοποίηση πελατών (CSAT) και στον δείκτη σύστασης της εταιρείας (Net Promoter Score ή NPS), στην κυπριακή αγορά τηλεπικοινωνιών. Η βαθμολογία CSAT αποτελεί έναν σύνθετο δείκτη, ο οποίος δημιουργείται από τη συλλογή πληθώρας ερωτήσεων που αφορούν την εμπειρία του πελάτη κατά τη διάρκεια πολλαπλών στιγμών αλληλεπίδρασης με τον οργανισμό, όπως το δίκτυο, η εξυπηρέτηση πελατών, τα προϊόντα, η τιμολόγηση και τα ψηφιακά μέσα. Από την άλλη πλευρά, το NPS είναι μια βαθμολογία σύστασης του οργανισμού που μετριέται με μία μόνο ερώτηση, η οποία υιοθετεί μια γνωστή, διεθνώς αποδεκτή μεθοδολογία. Χρησιμοποιώντας ένα πανομοιότυπο ερωτηματολόγιο, η έρευνα αγοράς συγκρίνει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες της Cablenet αξιολογούν την εμπειρία τους μαζί της, σε σχέση με τους πελάτες των ανταγωνιστών που αξιολογούν τους δικούς τους παρόχους αντίστοιχα στους ίδιους παράγοντες και χαρακτηριστικά. Με αυτόν τον τρόπο, τα αποτελέσματα κάθε οργανισμού είναι άμεσα συγκρίσιμα με τα αποτελέσματα των άλλων οργανισμών. Οι ερωτηθέντες επιλέγονται επίσης με τυχαία, πολυσταδιακή και στρωματοποιημένη δειγματοληψία που έχει καθιερωθεί στον κλάδο της έρευνας αγοράς. Η Cablenet μετρά τους δείκτες CSAT και NPS πάνω σε δύο ξεχωριστά προγράμματα έρευνας αγοράς: ένα πρόγραμμα για τις σταθερές υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και ένα πρόγραμμα για τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας. Ο λόγος αυτού του διαχωρισμού βασίζεται στο γεγονός ότι η νοοτροπία του ερωτώμενου για τις σταθερές υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών είναι διαφορετική από τη νοοτροπία του ερωτώμενου για τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας. Πιο συγκεκριμένα, οι σταθερές υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, όπως το διαδίκτυο, η συνδρομητική τηλεόραση και η σταθερή τηλεφωνία, προορίζονται για οικιακή χρήση και ως εκ τούτου, περιλαμβάνουν συνεντεύξεις των υπεύθυνων λήψης αποφάσεων του νοικοκυριού, ενώ οι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας προορίζονται για προσωπική χρήση, και περιλαμβάνουν συνεντεύξεις των κατόχων της γραμμής. Επιπρόσθετα, οι μετρήσεις CSAT και NPS της Cablenet για την αγορά κινητής τηλεφωνίας ξεκίνησαν το 2021, όταν η εταιρεία εντάχθηκε πλήρως ως MNO (Mobile Network Operator), ώστε να δοθεί χρόνος στην εταιρεία να αποκτήσει ένα ικανοποιητικό μερίδιο αγοράς προτού ληφθούν και ερμηνευθούν ουσιαστικές μετρήσεις. O Chief Strategy Officer, Ηλίας Θεοδώρου ανέφερε: «Η εμπειρία των πελατών μας είναι ο λόγος ύπαρξής μας. Είναι η πύλη που μας οδηγεί στην επιτυχία και την ανάπτυξη. Κάθε πελάτης είναι ξεχωριστός για εμάς και κάθε εμπειρία του είναι σημαντική γι’ αυτό είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι στο ταξίδι του μαζί μας. Συνεχώς επενδύουμε στο δίκτυό μας, τα συστήματά μας, τις λειτουργίες μας, τους ανθρώπους και τα προϊόντα μας. Έχουμε αναπτύξει διάφορους βασικούς δείκτες απόδοσης της εμπειρίας των πελατών, τους οποίους παρακολουθούμε στενά και παρεμβαίνουμε με βελτιώσεις όταν χρειάζεται. Αυτοί οι δείκτες καλύπτουν τις επιδόσεις σε όλο το φάσμα της λειτουργίας μας, μερικοί απ’ αυτούς είναι η διαθεσιμότητα του δικτύου μας, η ποιότητα της πρώτης γραμμής εξυπηρέτησης πελατών καθώς και ο επαγγελματισμός των ομάδων εγκατάστασης μας. Όλοι οι υπάλληλοί μας, συμπεριλαμβανομένης της διοίκησης, είναι υπόλογοι για τις βαθμολογίες CSAT και NPS, καθώς αυτές αντικατοπτρίζουν καλύτερα τα αποτελέσματα από άκρη σε άκρη όλων των προσπαθειών μας για την παροχή υπηρεσιών Παγκόσμιας Κλάσης». Η Cablenet αντιμετωπίζει σήμερα με αυτοπεποίθηση την αύξηση του αριθμού των οικιακών ευρυζωνικών συνδρομητών της, που ξεπερνούν τους 80.000, καθώς και των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας που ξεπερνούν τους 100.000. Αυτό οφείλεται στη δέσμευσή της για την παροχή της καλύτερης σχέσης ποιότητας-τιμής στην αγορά τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, καθώς και στη σταθερή αφοσίωσή της για την παροχή εξυπηρέτησης Παγκόσμιας Κλάσης. Οι επιδόσεις CSAT και NPS του 2022 είναι μια πραγματική απόδειξη ότι η Cablenet εκπληρώνει την υπόσχεσή της ως ένα αξιόπιστο όνομα στην αγορά των τηλεπικοινωνιών.

Η αναβαθμισμένη σελίδα της Cablenet για το Live Streaming είναι εδώ και είναι για όλους!

Η Cablenet, η εταιρεία που συνεχώς εξελίσσεται και προσαρμόζεται στις ανάγκες των πελατών της, αλλάζει πάλι τα δεδομένα και σας προσφέρει μία αναβαθμισμένη εμπειρία Live Streaming! Εμπλουτίζει τις ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες της με ακόμα περισσότερο αθλητικό περιεχόμενο, ενώ σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε όλο το κυπριακό αθλητικό υπερθέαμα από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη και αν βρίσκεστε! Τώρα, έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε και μεμονωμένα τους αγώνες της αγαπημένης σας ομάδας και πιο συγκεκριμένα τους εντός έδρας αγώνες του ΑΠΟΕΛ, της Ανόρθωσης, της Πάφου FC, και της Καρμιώτισσας, σε πρωτάθλημα και κύπελλο καθώς επίσης και στους αγώνες του πρωταθλήματος και του Κυπέλλου στην κατηγορία των U19! Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε ζωντανά τους αγώνες όλων των αθλημάτων που προβάλλονται στα αθλητικά κανάλια Cablenet Sports όπως πρωτάθλημα και Κύπελλο Πετόσφαιρας, αγώνες Χειροσφαίρισης, Στίβο, Κολύμβηση / Υδατοσφαίριση, Ενόργανη και Ρυθμική γυμναστική, Τζούντο και Καράτε καθώς επίσης και Μηχανοκίνητο Αθλητισμό! Η υπηρεσία προσφέρεται στο κοινό και σε ειδικά μηνιαία πακέτα ανάλογα με την κατηγορία και στο περιεχόμενο που ο κάθε χρήστης θέλει να έχει πρόσβαση σε ειδικές τιμές. Για άλλη μία φορά η Cablenet πρωτοπορεί και σας προσφέρει πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο μέσα από πακέτα που κάνουν τη διαφορά! Ανακαλύψτε τα και εσείς στο http://cablenet.com.cy/livestreaming/ και κάντε σήμερα την εγγραφή σας!

Aποτελέσματα της εταιρείας για το 2021

Η Cablenet «έτρεξε» με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης το 2021

  • 30% αύξηση στη Συνδρομητική βάση
  • 110% αύξηση στους Συνδρομητές Κινητής Τηλεφωνίας
  • 14% αύξηση στα έσοδα 

Το 2021 ήταν μια χρονιά σημαντικής αύξησης εσόδων για την Cablenet, η οποία έφτασε τα 53,5 εκατ. ευρώ – σε σύγκριση με τα έσοδα των 47 εκατ. ευρώ το 2020-, που μεταφράζεται σε αύξηση 14%. Αυτή η διψήφια αύξηση των εσόδων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εξαιρετική ανάπτυξη της Συνδρομητικής βάσης, η οποία σημείωσε αύξηση 30% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Cablenet, κ. Γιάννος Μιχαηλίδης, στο πλαίσιο της Ετήσιας Ανασκόπησής του, δήλωσε: «Η επίτευξη ενός τέτοιου ρυθμού ανάπτυξης, από τους κορυφαίους στον κλάδο, εν μέσω μεγάλων προκλήσεων λόγω πανδημίας, αλλά παράλληλα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό και ώριμο περιβάλλον, καταδεικνύει τα πλεονεκτήματα των ανθρώπινων πόρων μας, της ξεκάθαρης στρατηγικής μας και την αποτελεσματική της εκτέλεση.

Το 2021 σηματοδοτήθηκε από την πλήρη είσοδό μας στην αγορά της Κινητής Τηλεφωνίας ως ένας ολοκληρωμένος πάροχος – ΜΝΟ (Mobile Network Operator), καθώς και από το λανσάρισμα του καινοτόμου προϊόντος Purple Max που «τάραξε τα νερά» της αγοράς Κινητής στην Κύπρο, προσφέροντας στους Συνδρομητές Απεριόριστα Data/Λεπτά Ομιλίας/SMS, χωρίς καθόλου περιορισμούς και δεσμεύσεις, σε μια προσιτή τιμή για όλους. Αυτή ήταν μια υπόσχεση που δώσαμε στην αγορά ως συνέχεια της διαχρονικής φιλοσοφίας μας, ο συνδυασμός αξίας με την τιμή που θα προσφέρει η Cablenet στην κινητή, να είναι πιο κοντά στο τι απολαμβάνουν οι πολίτες σε όλη την Ευρώπη.

Ως αποτέλεσμα της ένταξής μας στην κινητή τηλεφωνία, η Cablenet σημείωσε αύξηση περίπου 110% της βάσης συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, υπερβαίνοντας τους 46.000 Συνδρομητές συμβολαίου και καρτοκινητής μέχρι το τέλος του 2021-, και αύξηση 157% των εσόδων μας στην κινητή το 2021 έναντι του 2020. Το μερίδιο αγοράς μας στη κινητή τηλεφωνία συμβολαίου αυξήθηκε στη συνέχεια σε 5%, από 2% το 2020, μια πολύ σημαντική αύξηση για τα δεδομένα της αγοράς σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Πιστοί στις δεσμεύσεις μας για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, αλλά και ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες της κοινωνίας, η Cablenet συνέχισε τις επενδύσεις της στον τομέα της Κινητής και πιο συγκεκριμένα σε συστήματα που σχετίζονται με το δίκτυο, καθώς και στο σχεδιασμό του δικτύου 4G και 5G.

Από την πλευρά των υπηρεσιών διαδικτύου, το σταθερά αναπτυξιακό μας ταξίδι συνεχίστηκε, καταγράφοντας αυξημένη δυναμική το δεύτερο εξάμηνο του 2021, όπου η Cablenet κατέλαβε το 62% των καθαρών προσθηκών της αγοράς. Η επέκταση του δικτύου μας σε νέες περιοχές της Κύπρου συνεχίστηκε για να καλύψει τη ζήτηση τόσο από οικιακούς πελάτες, όσο και από επιχειρήσεις. Πλέον, η Cablenet καλύπτει περίπου 193.000 κατοικίες, παραμένοντας πιστή στη δέσμευση της για συνεχή επέκταση του δικτύου της, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της κάλυψης του 80% περίπου των νοικοκυριών της χώρας. Η παραπάνω επέκταση συνοδεύτηκε επίσης από τη συνεχιζόμενη δέσμευσή μας να προσφέρουμε υψηλότερες ταχύτητες στους Συνδρομητές μας και να ενισχύσουμε την αξιοπιστία και την απόδοση του δικτύου μας, έχοντας ως στόχο την απαράμιλλη εμπειρία των πελατών μας.

Επίσης, μέσα στο 2021, προχωρήσαμε σε ανανέωση του Τηλεοπτικού μας περιεχομένου, με την κυκλοφορία επιπλέον αθλητικών και άλλων θεματικών καναλιών. Προτεραιότητα της Cablenet παραμένει η προσφορά πλούσιου και ποιοτικού ψυχαγωγικού και αθλητικού περιεχομένου, ακόμα πιο προσιτό στους Συνδρομητές της. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι το τέλος του 2021, η Cablenet είχε ανάπτυξη της τάξης του 20% στους Συνδρομητές των Αθλητικών καναλιών, σε σχέση με το τέλος του 2020, γεγονός που ενισχύει την ήδη σημαντική ανάπτυξη που σημειώθηκε το προηγούμενο έτος.

Δέσμευση είναι να κάνουμε τη διαφορά στην αγορά και αυτό σηματοδοτείται από την εισαγωγή του νέου σλόγκαν Cablenet For a Better Life. Αυτή η υπόσχεση συνεπάγεται τη μετάφραση της εμπορικής, λειτουργικής και τεχνολογικής καινοτομίας σε πρακτικά και απλά μέσα, που μπορούν να κάνουν τη ζωή των Συνδρομητών, των εργαζομένων και της κοινωνίας στην οποία ζούμε, καλύτερη με κάθε δυνατό τρόπο. Η δέσμευση For a Better Life‘ εντάσσεται στον βασικό στρατηγικό πυλώνα για τη λειτουργία της εταιρείας με τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας, έχοντας ταυτόχρονα ως στόχο ένα μέλλον βασισμένο σε βιώσιμη ανάπτυξη.

Μέχρι στιγμής μας ενθαρρύνει η θετική υποδοχή των πρωτοβουλιών μας, οι οποίες, μέσω σχετικής έρευνας αγοράς το 2021, έχουν καθιερώσει την Cablenet στην ηγετική θέση Ικανοποίησης Πελατών τόσο στις Σταθερές όσο και στις Κινητές Υπηρεσίες.

Ο μακροπρόθεσμος στρατηγικός στόχος μας παραμένει ο ίδιος – να συνεχίσουμε σε μια αναπτυξιακή τροχιά, αποκτώντας σημαντικά μερίδια αγοράς σε όλες τις υπηρεσίες, σε Παγκύπρια βάση. Για τον σκοπό αυτό, θα πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι στα εργαλεία που είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη αυτού του στόχου, την αξία του Βrand μας, το ανθρώπινο ταλέντο μας και τους Συνδρομητές μας, καθώς και ένα αδιαμφισβήτητο πάθος για αναζήτηση του καλύτερου». κατέληξε ο κ. Μιχαηλίδης.

Ο Πρόεδρος της Cablenet, Nikhil Patil, δήλωσε: «Είμαστε πραγματικά ενθαρρυμένοι από την εξαιρετική απόδοση της εταιρείας το 2021. Αυτά τα αποτελέσματα αποτελούν απόδειξη μιας διορατικής στρατηγικής που έχει αναπτύξει και εφαρμόσει η διοικητική  ομάδα της Εταιρείας, και της οποίας ο απώτερος στόχος είναι να προσφέρει μια απαράμιλλη και απρόσκοπτη εμπειρία στους Συνδρομητές μας. Σε αυτό το πλαίσιο, η Cablenet θα συνεχίσει και θα επιταχύνει περαιτέρω το επενδυτικό της πρόγραμμα το οποίο επικεντρώνεται στην επέκταση του δικτύου της, επιτρέποντας σε μεγαλύτερο αριθμό Συνδρομητών να έχουν πρόσβαση στην καλύτερη δυνατή εμπειρία επικοινωνίας και ψυχαγωγίας».